keskiviikko 27. marraskuuta 2013

Happy

Irpo oli meil eilen. Koulu loppu yhelt, sit käytii nopee Irpol ja suunnattii meillepäi bussil. Ku oltii siin about Hanikan kohal käppäilemäs nii aurinko paisto jotenki niiiin upeesti, mun oli ihan pakko ottaa tää kuva. Kännylaadul se ei toki näytä nii upeelta ku pitäis, mut you get the point.

Kävin eilen kattoo yhe frendin kaa Nälkäpeli Vihan Liekit, ohmygod se oli tosi hyvä! Mut kaikki jotka oli jo käyny kattoo sen hehkutti mulle sitä nii paljo et mun odotukset nous korkeemmalle ku piti XD Et se ei mun omast mielest ollu nii ylidramaattisen upee ku mitä monet sanoo, mut silti se oli tietty tosi hyvä!(: Sit käytii BR-leluis ostaa mulle tonttulakki sen leffa jälkee, me harhailtii siel koko kauppa ympäri enneku huomattii et ne lakit oli iha siin sisäänkäynnin luona. Noh sain sen ostettuu et mul alkas olee kaikki valmist sitä vlogikalenterii varten.

Tää kuva otettii Simon kaa joskus aikoi sitte, niihi aikoihi ku tuli tänä syksyn ekoi kertoi iha kylmä. Pidettii hauskaa ja naurettii, mukana myös Henkka, ja sit vaa kävelin tonne vetee kumisaappaat jalas ja pyysin Simoo räpsii kuvii.


Mun ihananihana serkkuvauvani tuli vanhempineen käymään meillä sunnuntaina, juteltii ja pidettii muutenki hauskaa :) Juhlittii samal mun synttäreitä, sain heiltä suklaata, tietenki kortin, kuvan supersulosesta serkustani ja lautapelin, Halki Poikki Pinoon :)

Nää kuvat on jo viikon tai kahen takasii, oli jotenki tosi ihana sateen tuoksu ilmassa, vaikkei siel satanu, ei sitte yhtää. Noi kuvat on otettu samast paikast, toine vaa sillan länsipuolelle suunnattun ja toine itäpuolelle suunnattun. Koko paikka vähänniiku höyrys, mulle tuli ihan uskomaton fiilis sillon. Se oli niin taianomanen hetki, teki mieli vaan jäädä siihen seisomaa ja kattomaan maailmaa. Itseasiassa mä aika usein jämähdänkin tohon kohtaan kotiintulomatkalla. Siinä on aina jotain niin kaunista, en ihan ymmärrä itekään.

Mul on kaikki just nyt tosi hyvin, oon onnellinen eikä mikään oo huonosti. Oon just menos koululle näytelmäharkkoihin, sen jälkee viel palokuntatreenit tiedos tälle illalle :) Täl hetkel maailma on mulle just niin hyvä.

xxRillu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttia kehiin, se ilahduttaa aina!