keskiviikko 1. toukokuuta 2013

Vappuja! :)

Hyvää Vappuu kaikille!
En oo hetkeen kirjotellu, mut juu päivitetäänpäs nyt vähän. Kuulin tänäaamun et mun rakas kesäkani Kalle on kuollu :( Kalle oli mulle niin rakas ja tärkee, se oli aivan ihana <3








Myös Tatu, mun toinen kani, on kuollut, mut siitä on jo vähän enemmän aikaa. Se tapahtu joskus tammikuussa. ;_;


Ne oli ihania. Mun tulee niin ikävä niitä.


Pienet rakkaat  <3 Tuun aina muistamaan miten ne juoksi kilpaa ulkohäkissään, meni Aurinkoa pakoon maanalaisiin tunneleihin, teki pellehyppyjä kun ne oli innoissaan, tuli pukkaamaan nenänpäällä, jos halus silittelyä, kipitti rumpuputkea pitkin nurmikkoaitaukseen ja oli aina paikalla kun niitä kaipasin <3

Tää oli nyt tämmönen surullinen, mutta onnellisen haikea postaus, ehkä laitan vappumeiningistä kuvia myöhemmin, jos niitä kuvia nyt tulee :) Oon aika laiska ottamaan niitä kuvia ;)

Onks teil omii lemmikkei, minkälaisii? :)

xxAie<3

2 kommenttia:

Kommenttia kehiin, se ilahduttaa aina!