perjantai 12. huhtikuuta 2013

Weee~

Ihan ekana.. Anteeks että oon ollu nii epäaktiivinen! Ei oo vaa tapahtunu mitää erityist mist kertoo...tainnoh.. Ehkä vähän.. Mut joo, anyway :) keskiviikkon ois ollu koulun disko, joho oisin todellaki halunnu mennä, ja odotin sitä tosi innolla, ku olin viel kuullu et sinne tulee UV-VALOI ja kaikkee siistii!  Mut sit en päässykkää ja mua harmitti oikeesti nii tajuttoman paljon! >n<
Nojoo. Ei se elämä siihen lopu (:
Tänää oli iha semirento päivä. Koulu alko kympilt, ensi kaks tuntii kuvist, sit tunti valinnaisfyssaa ja tunti ruotsii :) oli aik hauska päivä, etenki kuvistunnit on aina täynnä nauruu ;) sit ruotsintunnin lopus sain tän loistoajatuksen alkaa keikkuu tuolil.. Kaaduin siin sit, ja ku kerran istun takapulpetissa ni löin mun pään seinään. Ope kyseli ihan paniikis et oonks mä varmasti kunnos ja mä vaa purin hammast ja sanoin ettei sattunu. Ei mul siis päähän sillai tuntunu, mutku kyynärpäät hankas siin johonki ja huomasin sit kohta et toisest vuotaa verta. No me käytii sit tunnin loputtuu open kaa hakemas opehuoneest laastarii ja kuljen nyt viisaan näkösenä valtava laastari toises kyynärpääs :'D
Sit kävin yhel kaveril ja me datailtii ja sillee, ja ku tulin kotii ni päätin sit ruveta leipoon ja tekeen pastaa =u= siit tuli kyl iha semi hyvää ;) joo jatkan ny läksyjen tekoo joten moro and see youu :)
xx Aie<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttia kehiin, se ilahduttaa aina!