sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

<3

Tuli tos vaa mielee, et rakastan elämää.
Kaikkii pikkujuttui mitkä raikastaa arkee.
Ku niist osaa nauttii oikein ni kaikki on ihanaa c:
Joskus vaa pitäis osata nauraa ja nauttii.
Tuli vaa mielee :D
Entiiä. Oon autos menos kotii päi, oltii porukoiden kaa moikkaamas isovanhempii :3 avasin mun kännyn ja olin saanu yhen viestin, joka sai mut tosi iloseks. Yhtäkkii vaa aloin miettii kaikkii ilosii pienii asioit mun elämäs ja mua alko hymyilyttää tosi paljo, ja koitin pidättää nauruu siinä mutten pystyny ja äiti ihmetteli et mitä mä oikee hihitän :) mut, juu (::
Smile!
xx Aie
Ps. Laitoin mukaa ton kuvan peurast, mut se ei yhtää liity tähä :D se vaa ilmesty pari päivää sit meiä takapihalle ni otin kuvaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommenttia kehiin, se ilahduttaa aina!